MENÚ MENÚ Avui. Darrera previsió

/ 14º

El Temps Darrera previsió

Cara o Creu

Cara o Creu: Comunicació

Cada tarda fem una ullada a tot allò que ens aporta i que ens fa passar una bona estona, ens plantegem l’actualitat des de la informació, per ser més crítics, però també més solidaris i responsables. Estem pendents del que és tendència en música, en moda i en gastronomia; recuperem els clàssics de la literatura i descobrim les novetats cinematogràfiques. Naveguem a la recerca de noves propostes a través de l’univers online, des del nostre lloc web.

A Cara o Creu comptem amb la col·laboració de diferents veus del teixit social del nostre entorn que ens aporten el punt de vista del que ells viuen i sobretot comptem amb la pluralitat de tots els que ens seguiu.

Som el David Carmona, la Viviana Besolí, la Meri Picart i la Lourdes Prat, de dilluns a divendres entre les tres i les sis, passem la tarda amb tu. Escolta'ns, mira'ns, consulta'ns... Cara o Creu 

https://www.facebook.com/Caraocreu           https://twitter.com/Cara_o_creu

Opinió pública i opinió publicada

Opinió pública i opinió publicada

Torna el Fernando Blanco, per parlar de comunicació, avui amb un anàlisis del Què i Com és comunica des de Catalunya, des de Espanya i des d'Andorra del moment polític català i també del cas Pujol.

Què recordem d'aquesta campanya?

Què recordem d'aquesta campanya?

 Clotilde, polítics que llegeixen i demoscopia versus previsions del twitter, analitzem les eleccions des de l'espai de comunicació amb el Fernando Blanco

L'efecte Streissand amb el Fernando Blanco

L'efecte Streissand amb el Fernando Blanco

un fenomen típic de l'era d'Internet, com el dels rumors virals, es produeix quan algú o una institució intenta silenciar alguna informació i aconsegueix l'efecte contrari: circula molt més que si no hagués rebut aquesta publicitat involuntària, el tema que ens proposa el Fernando Blanco.

L'exemple d'estar on estan els teus clients

L'exemple d'estar on estan els teus clients

Tripadvisor és un altaveu de la industria del turisme on la gent expressa la seva opinió i les empreses han d'estar on estan els seus clients, un fenòmen exemplar d'empresa del SXXI que analitzem amb el Fernando Blanco