MENÚ MENÚ Avui. Darrera previsió

15º / 31º

El Temps Darrera previsió

Eder Sarabia, sobre el debut a l'Estadi Nacional: "Aquí crec que fem una passa endavant"

www.andorradifusio.ad

El FC Andorra va debutar aquest diumenge a l'Estadi Nacional en el primer i únic partit de pretemporada que jugarà al país.

Els tricolors han canviat Prada de Moles per la capital de manera temporal per les obres a les instal·lacions encampadanes. L'equip fa algunes setmanes que entrena al Nacional i el tècnic, Eder Sarabia, fa un bon balanç del canvi. 

Sarabia destaca la millora en positiu i reconeix que s'ha fet una passa endavant, tot i seguir jugant en gespa artificial. També ha subratllat que tothom està posant de la seva part perquè tot rutlli. 

Informa: Joel Romero
Imatges: Andreij Cristancho

Informació relacionada