15º / 29º
15º 29º
14º 27º
I on diu que no puguem identificar-nos com un espai de tranquillitat, relax, recàrrega de bateries i benestar? És una pregunta que ens trasllada el Pere Augé
Tornar a: Ara i Aquí 19 de febrer de 2019