Opinió pública i opinió publicada
Torna el Fernando Blanco, per parlar de comunicació, avui amb un anàlisis del Què i Com és comunica des de Catalunya, des de Espanya i des d'Andorra del moment polític català i també del cas Pujol.
Cada tarda fem una ullada a tot allò que ens aporta i que ens fa passar una bona estona, ens plantegem l’actualitat des de la informació, per ser més crítics, però també més solidaris i responsables. Estem pendents del que és tendència en música, en moda i en gastronomia; recuperem els clàssics de la literatura i descobrim les novetats cinematogràfiques. Naveguem a la recerca de noves propostes a través de l’univers online, des del nostre lloc web.
A Cara o Creu comptem amb la col·laboració de diferents veus del teixit social del nostre entorn que ens aporten el punt de vista del que ells viuen i sobretot comptem amb la pluralitat de tots els que ens seguiu.
Som el David Carmona, la Viviana Besolí, la Meri Picart i la Lourdes Prat, de dilluns a divendres entre les tres i les sis, passem la tarda amb tu. Escolta'ns, mira'ns, consulta'ns... Cara o Creu
https://www.facebook.com/Caraocreu https://twitter.com/Cara_o_creu
Torna el Fernando Blanco, per parlar de comunicació, avui amb un anàlisis del Què i Com és comunica des de Catalunya, des de Espanya i des d'Andorra del moment polític català i també del cas Pujol.
El Fernando Blanco ens fa una anàlisi del fracàs -o no- d'aquesta campanya, de l'IOS8 i de l'Iphone 6
L'èbola i el fenòmen Nicolás, amb el Fernando Blanco
el Fernando Blanco ens fa reflexionar sobre aquest sondeig espanyol
corrupció i males formes ens institucions que necessiten rentar-se la cara, avui amb el Fernando Blanco
El sentiment d'Islamofòbia s'exten per arreu del món occidental, analitzem aquest fenòmen amb el Fernando Blanco
El Màrketing associat a la política, avui a l'espai de comunicació amb el Fernando Blanco
Com afecta a les empreses la seva presència a xarxes com Facebook, analitzem algunes de les pàgines que molts de nosaltres/vosaltres seguiu
entenem el nostre entorn sociopolític a través de les opinions dels economistes més influents,
La Diana Pérez analitza qui comunica més i millor pel twitter, en el rànking esportistes com Albert Llovera, empreses com Grandvalira i particulars amb "engadgment"
Analitzem els diferents espots electorals dels candidats a les eleccions de l'1 de març, ho fem amb el Fernando Blanco a l'espai de comunicació
Terminologia i momencaltura tecnòlogica, el nou lèxic de la comuniació amb la Diana Pérez
Clotilde, polítics que llegeixen i demoscopia versus previsions del twitter, analitzem les eleccions des de l'espai de comunicació amb el Fernando Blanco
Gestionar la reputació on line, el paper de la comuniació en moments de crisis d'empresa a través de la xarxa, en parlem amb la Diana Pérez
un fenomen típic de l'era d'Internet, com el dels rumors virals, es produeix quan algú o una institució intenta silenciar alguna informació i aconsegueix l'efecte contrari: circula molt més que si no hagués rebut aquesta publicitat involuntària, el tema que ens proposa el Fernando Blanco.
Tipus de continguts publicables a les diferents xarxes segons els objectius que es vulguin aconsseguir, la Diana Pérez ens dóna les claus
valorem els avantatges i desvantatges de les empreses i la seva presencia a les xarxes amb la Diana Pérez
Tripadvisor és un altaveu de la industria del turisme on la gent expressa la seva opinió i les empreses han d'estar on estan els seus clients, un fenòmen exemplar d'empresa del SXXI que analitzem amb el Fernando Blanco
la Diana Pérez ens interpreta les conclusions de l'informe Deloitte
Ja tenim a l'estudi a Diana Pérez amb pautes per incrementar l'estratègia online de la nostra empresa