Cada dilluns al Dia E repassem el més destacat de l'actualitat esportiva del cap de setmana. Repassem les imatges més interessants i els principals protagonistes venen al plató per analitzar-ho tot en primera persona. Resums, classificacions, resultats, entrevistes i moltes altres coses perquè ningú es quedi sense conèixer-ho tot de l'esport andorrà.
Dia E, amb Joan López. Dilluns a les 14.15 i a les 21.20 h
Direcció i presentació: Joan López Realització: Xavi Fajardo Producció: Eva Pons
Setmana dolça per al MoraBanc Andorra. L'equip ha superat el Fuenlabrada i ja és dues victòries per sobre el descens. Avui ens ho ha vingut a explicar Thomas Shreiner. De la seva banda, els cosins Albert i Carles Turné també ens han visitat. En aquest cas per a explicar-nos la seva aventura a la Cape Epic, la maratoniana cursa en BTT per Sud-Àfrica.
Dies importants per al rugbi nacional. La selecció jugarà aquest dissabte un nou partit de la Copa Europea de les Nacions contra Hongria, mentre que els sub18 s'enfrontaran a Bòsnia i Hercegovina, Bulgària, Israel i Malta a la divisió D de l'Europeu de la categoria. Tot això, a l'Estadi Nacional. Avui ens n'han parlat el jugador dels Isards i seleccionador Sub18, Jonathan Garcia i el capità de la sub18, Guillem Blanch.