El Servei de Teleatenció Domiciliària de la Creu Roja ha crescut un 6,43% durant el 2015 i registra 282 usuaris. L'increment és moderat i reforça la tendència que les persones grans prenen més consciència de la importància de mantenir l'autonomia i sentir-se segurs. La majoria dels usuaris tenen entre 80 i 90 anys.
Segons la Creu Roja, les sortides socioculturals es consoliden com la principal activitat complementària del TAD. Les dades indiquen que hi assisteixen mig centenar de persones a cadascuna de les activitats mensuals, organitzades pels voluntaris que participen en els programes d’intervenció social de l'entitat. Com a exemple, aquest any s'ha visitat el Museu del Tabac, el Santuari Nostra Senyora de Meritxell, o també s'han fet diversos dinars.
Així mateix, en àmbits com la formació, la Creu Roja ha impartit 159 cursos a més de 2.200 alumnes. Les impartides als joves i infants en primers auxilis són els més populars. Aquests projectes s'imparteixen al mateix centre educatiu dels infants, en conveni amb altres entitats. Altres empreses i institucions ofereixen aquesta formació als seus treballadors. També hi ha hagut recilcatge per a professionals de l'àmbit de la salut.
Per acabar, en el programa d'orientació laboral, s'han atès unes 50 persones que sumen un total de 350 casos en els darrers quatre anys.